Vážení zákazníci, ve dnech 29. 3. - 1. 4. 2024 bude náš kamenný obchod uzavřen. Děkujeme za pochopení.

Způsoby doručení

Kdy odesíláme Vaši objednávku?

Po přijetí objednávky zboží expedujeme zboží většinou nejpozději následující pracovní den.  Po dobu vyřizování objednávky  informujeme zákazníka o průběhu vyřizování objednávky a o pohybu zásilky. V případě, že z jakýchkoliv důvodů nebudeme objednané zboží schopni dodat, budeme o tom informovat zákazníka nejpozději 10. den po přijetí objednávky.

Způsob a cena doručení:

PŘI OBJEDNÁVCE ZBOŽÍ NAD 3500 KČ, POŠTOVNÉ, BALNÉ ANI DOBÍRKU NEÚČTUJEME!! 

V současné době nabízí internetový obchod s pánským značkovým oblečením nadměrných velikostí BIGGIE - nadměrné velikosti čtyři základní druhy doručení Vaší objednávky.

1. KURÝRNÍ SLUŽBA PPL:

Dobírka:

Při platbě na dobírku Vám účtujeme poštovné, balné 89,- Kč a dobírku 39,-

Platba předem na bankovní účet:

Při platbě předem na bankovní účet Vám účtujeme poštovné a balné pouze 89,- 

Platba online kartou:

Při platbě online kartou Vám účtujeme poštovné a balné pouze 89,- 

Jak probíhá doručování:

Společnost PPL zásilky doručuje do 24 hodin v pracovní dny mezi 8-18hod. po celé ČR.
Přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem. V případě nezastižení vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

2. ZÁSILKOVNA:

Dobírka:

Při platbě na dobírku Vám účtujeme poštovné, balné 69,- Kč a dobírku 19,-

Platba předem na bankovní účet:

Při platbě předem na bankovní účet Vám účtujeme poštovné a balné pouze 69,- 

Platba online kartou:

Při platbě online kartou Vám účtujeme poštovné a balné pouze 69,- 

Jak probíhá doručování:

Při objednávce si vyberete se seznamu pobočku Zásilkovny, kam budete chtít Vaší zásilku doručit.
Veškeré zásilky doručované přes Zásilkovnu by měly být k vyzvednutí do 2-3 dnů.
O předání zásilky Zásilkovně k přepravě budete informování e-mailem s trasovacím číslem, díky němuž budete moci zásilku sledovat. Ve chvíli, kdy zásilka dorazí na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny, obdržíte prostřednictvím SMS či e-mailem (případně ho najdete také v aplikaci) heslo pro vydání zásilky. Heslo použijte na pobočce Zásilkovny, na jeho základě vám bude zásilka vydána. Vyzvednutím můžete pověřit i jinou osobu, stačí jí toto heslo předat, je totiž jediným nutným dokladem práva na zásilku. Zásilka bude na pobočce uložena 7 dní.

3. OSOBNÍ ODBĚR

Hotově nebo kartou v kamenné prodejně při přebrání zásilky: ZDARMA

Při hotovostní platbě nebo platbě kartou Vám již neúčtujeme poštovné ani balné a platba se rovná pouze ceně za zboží.

Ihned po připravení zásilky Vás budeme informovat o možnosti vyzvednutí Vaší objednávky na naší prodejně na adrese Na Poříčním právu 1915/4, Praha 2 - Nové Město.

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0 CZK
  • Kontakt
  • Prodejna
  • +420 222 523 861